czwartek, 22 sierpnia 2013

Młodym być

Witam ponownie ludzie ! no to  Zwierzenia a raczej rozmyślanie cz 1. . Czy kiedykolwiek zastanawialiście czy ktoś jeszcze ma takie problem jak wy i szukaliście pomocy u wujka Google . Uwierzcie jestem całkowicie pewna że wiele osób ma podobne problemy związane z wkraczaniem w dorosłe życie. Tak nie mylicie się będzie o nastolatkach . No bo ja jestem nastką że tak się wyrażę . Więc jestem dość na bieżąco w swoich problemach ale nie tylko. Nie zapominajmy że tek okres to również plusy. Bo to teraz mamy pierwsze sympatie ,poznajmy tych prawdziwych przyjaciół bo jesteśmy już w miarę dojrzali i wiemy co to przyjaźń ,ale niestety ma to i swoje minusy . Takie życie że zawodzimy się na ludziach ,, jesteśmy poddawani ocenom czasami błędnym . To teraz właśnie popełniamy błędy na których mamy się uczyć . Właśnie w  tym cały czar młodzieży . Bierzemy z życia co się da przynajmniej powinniśmy . ja jeszcze niedawno nie potrafiłam tego . Jednak trochę się zmieniło gdy stwierdziłam co mi szkodzi żyje się raz . I takim cudem teraz jestem szczęśliwa , ciesze się z życia wspaniale bawię się z przyjaciółmi i znajomymi . Staram się nie przejmować . No i jest świetnie ,teraz uwielbiam spontany . Może wyrażę się w sposób że teraz łatwo mi się żyje. Jak już jesteśmy przy życiu nastolatków to nie możemy zapomnieć o filmach które ja uwielbiam . Na serio ubóstwiam jakieś dramatyczne romansidła dla młodzieży . Oglądam je po parę razy i zawsze dostrzegam w nich coś nowego . Czasami jakiś świetny tekst ,życiową prawdę . Czy prześwietną życiową piosenkę która często pojawia gdzieś tam w tle i zazwyczaj nikt nie zwraca na nią uwagi . Moimi ulubionymi filmami są LOL historia przyjaźni która zamieniającej się w miłość <ja nie potrafiłam tego zrobić> , Piękne istoty film który mówi że nie ważne kim jesteśmy bo miłość jest ponad wszystko <jakie to  błahe> kolejny film to Angus , stringi i przytulanki historia ogólnie przereklamowana ale takie jest życie tak się czasami rzeczywiście zdarza , w tym filmie warto przysłuchać się piosenkom zespołu sztywne dylany xddd . Zaraz będzie że trzy metry nad niebem nie poleciłam . Dla mnie to ogl spoko film ale nie wniósł  do mojego życia niczego nowego . Kolejny post będzie o filmach które warto obejrzeć . Żeby tak o filmach się nie rozpisywać może coś o książka . Raczej nie jestem jakąś wielką fanką książek . Jednak jedna polska autorka przypadłą mi do gustu . Mowa tu o Ewie Nowak . Przy jej książkach zapominam o świecie i odpoczywam . Jej książki - młodzieżowe romansidła dla dziewczyn są świetne . Polecam szczególnie Krzywe 10 . No to żeby było kompletnie muzyka . Czego słuchacie bo ja tak naprawdę wszystkiego po trochu . Jednak moją ulubioną wokalistką jest Lana Del Rey <3 kocham ją i ubóstwiam. Hm jaką ja mam szybką zmianę tematu od problemów nastolatków do muzyki. ale dobrze chyba jest . Licze że ktoś to czyta dajcie jakiś znak o sobie . Wiem średniawka ale tak mnie podkusiło  i troszkę się rozpisałam postaram się być coraz lepsza . Może coś o modzie czasem wpadnie albo jakiś absurdach xd . No zobaczymy jak to będzie . Teraz pozdrawiam wszystkich którzy czytają . 

Wiecie już o co chodzi z KATE TWELVEISSILENT  ? kiedyś wam powiem :p


These eyes depend

Invisible and Indivisible

That fire you ignited
Good, bad and undecided
Burns when I stand beside it
Your light is ultraviolet
Visions so insane
Travel unraveling through my brain


1 komentarz: