poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Filmy ?!

Tak jak pisałam dzisiaj będzie o filmach :) . Tak więc na początek filmy które w jakiś sposób zmieniły mój pogląd na świat .
 Filmy które zaraz przedstawię to dramaty/romansidła/typowe młodzieżówki o przyjaźni.
1. LOL - (Laught of Loud) . Film przyjemny . W roli głównej disneyowska gwiazdka Miley Cyrus oraz jakże przystojny aktor Douglas Booth. Film opowiada o przyjaźni zamieniającej się w miłość do której dość trudno dojść. Jak ten film zmienił moje życie. No tak że zaczęłam zauważać aspekty przyjaźni których wcześniej nie widziałam. Ogólnie mówiąc uwielbiam oglądać ten film w smutne wieczory . POLECAM
2. Remember me - Film dość specyficzny z zupełnie niespodziewanym końcem który mnie wzrusza za każdym razem. No historia dość poruszająca. Co ten film zmienił w moim życiu ? . Dobre pytanie bo postrzeganie na świat zmienił . Teraz bardziej dostrzegam to że nic nie trwa wiecznie.
3.Piękne Istoty - Cudowna historia i co tu pisać obejrzyjcie a zrozumiecie <3
4.Bandslam - Zawalisty film na serio polecam . Świetna muzyka . Ciekawa historia .Film mi pokazał że czasami nie Jesteśmy tylko elementem czegoś ale przez bycie tym elementem możemy czegoś dokonać i gdyby nas nie było nic nie było by takie samo .
5.  Lemoniada gada - mmm ta muzyyka w szczególności polecam She's So Gone . Piosenka ogarnęła mnie całkowicie . No serio film napawa mnie takim optymizmem . Skacze z radości normalnie. POLECAM !
6.STEP Up 1,2,3,4 - polecam polecam polecam , Kocham wszystkie step up'y . Może nie zmieniają mojego życia ale dzięki nim jest bardziej optymistyczne bo pokazują że przez pasje można spełnić marzenia.

A teraz filmy takie i inne które polecam :
-Dark Shadows
-The Great Gatsby
-Safe Haven
- Dear John
-3 metry nad niebem

Pozdrawiam :*

1 komentarz: