poniedziałek, 2 września 2013

znowu szkoła - ale że jak to ??

Hello ludzie :* .OOO ja znowu do szkoły !! Trochę się ciesze trochę nie . Wiecie jak jest z jednej strony nauka itd ale z drugiej znajomi z niektórymi będę się widziała już ostatnie miesiące . Może w tym roku szkolnym czekają mnie jakieś przełomy.W każdym bądź razie zaczynają mi się rozszerzenia więc będzie dużo nauki . Mimo wszystko i tak się ciesze bo z poprzedniego roku mam bardzo dużo wspaniałych wspomnień więc liczę że z tego również będę miała .Dzisiaj jeszcze się poobijam pogoda w sam raz na siedzenie w domu i relax przed pierwszym tygodniem nauki . Czuje że już od jutra zaczniemy się edukować. Ooo jak mi się nie chce , ale jak trzeba to trzeba. Wakacje był super dużo fajnych wspomnień . Dużo fajnych ludzi . Dużo świetnych akcji i spotkań . Ooo to były na serio bardzo bardzo fajne wakacje :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz